Оплата та Доставка

Оформити замовлення можна зробити, заповнивши заявку на сайті або зателефонувавши нашим менеджерам. Після оформлення заявки з вами зв’яжеться наш представник, щоб підтвердити замовлення та обговорити інші питання;

Варіанти оплати

  • Готівковий розрахунок (Львів/Київ/Одеса). Оплата готівкою у будь-якій торговій точці нашої роздрібної мережі.
  • Накладений платіж Нова Пошта. Оплата готівкою у будь-якому відділенні Нової Пошти або кур’єру, після отримання товару. Якщо оплата проводиться у відділенні Нової Пошти, клієнт оплачує службі доставки 2,5% від вартості замовлення за перерахунок коштів. Перед відправленням замовлення, клієнт має оплатити на картку банку “ПікнікМаркет” авансовий платіж. Розмір авансового платежу визначається індивідуально і залежить від вартості даного товару.
  • Безготівковий розрахунок. Після підтвердження замовлення, ми виставимо вам рахунок для оплати, яка проводиться в касі будь-якого банку або терміналі Приват Банку. За фактом надходження коштів ми відправляємо замовлення у бажану точку отримання.
  • Оплата за допомогою Visa/MasterCard. Наші клієнти можуть оплачувати свої покупки за допомогою платіжної системи Liqpay. Сервіс працює з картами VISA/MasterCard всіх банків на території України.
  • Оплата за допомогою Приват24. Для власників карт ПриватБанку є можливість оплачувати покупки через платіжну систему Приват24.

Доставка

Прийом замовлень здійснюється за телефонами: (067) 320-02-54, (063) 022-03-31
Замовлення приймаються з 9.00 до 21.00 в робочі дні та з 10.00 до 18.00 у вихідні дні. Оформлення замовлень на сайті – цілодобово.

  • БЕЗКОШТОВНО, при покупці від 1500 грн.;
  • При покупці до 1500 грн – доставка платна. Вартість доставки за тарифами «Нової Пошти»;
  • У передмістя Львова/Києва/Одеси вартість доставки – 100 грн + 10 грн/км від КП або за тарифами «Нової Пошти»;
  • По Україні вартість доставки згідно тарифів «Нової Пошти»;
  • ДОСТУПНИЙ самовивіз. Пунктами самовивозу є наші магазини роздрібної торгівлі:
    • м. Львів, вул. Зелена 111;
    • м. Київ, пр. Степана Бандери, 8/2 (Московський пр., 8/2);
    • м. Одеса, вул. Толбухіна, 135, ТЦ “Мега Дом” (Новий), павільйон 8;
  • ТЕРМІНОВА ДОСТАВКА по Львову/Києву/Одесі протягом 3-х годин – вартість 300 грн.

Терміни доставки

  • За наявності товару доставка проводиться на наступний день після замовлення. Доставка в день замовлення здійснюється якщо товар був замовлений до 12 годин, а також не є великогабаритним;
  • Якщо товар куплений під замовлення, то термін доставки уточнюється індивідуально. Як тільки товар з’явиться на нашому складі, ми одразу повідомляємо про це покупця.

Рекомендований порядок прийому товару

Перш ніж підписувати документи про прийом товару, покупець обов’язково має переконайтеся в наступному:

  • У відсутності зовнішніх дефектів: відколи, подряпини, вм’ятини;
  • В наявності всіх складових товару: додаткові аксесуари, деталі, фурнітура.

Повернення товару належної якості

1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.

2. Споживач має право (згідно зі ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;
  • Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).

3. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються не пізніше, ніж протягом 7 робочих днів.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

4. Повернення товару здійснюється тільки в одному із наших пунктів роздрібного продажу товару.
Для повернення товару, покупець повинен прийти в пункт роздрібної торгівлі. При собі потрібно мати паспорт та чек, а також написати заяву про повернення товару.

Відмова в поверненні товару

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, якщо не має недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар не має недоліків, не є новим, тобто був у використанні; є зламаним, поцарапаним т.д.;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, не повна комплектація товару;
  • упаковка товару відсутня, пошкоджена або порвана, немає етикеток та чека;
  • товар виготовлявся на замовлення;

Обмін товару належної якості

При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну.

 
Якщо у вас виникли питання – зателефонуйте нам: +38 (063) 022-03-31

Всі результати пошуку